۱۷ بازديد

یه تجربه عجیب و خنده‌دار داشتم که هنوزم وقتی بهش فکر می‌کنم، نمی‌دونم باید بخندم یا ناراحت بشم. ماشینمو بردم نمایندگی هیوندای چون فکر می‌کردم صداهایی که از موتور میاد نشونه یه مشکل جدیه. کارکنان پذیرش خیلی حرفه‌ای رفتار کردن و ماشینمو سریع پذیرش کردن. چند ساعت بعد تماس گرفتن و گفتن ماشین آماده‌اس. وقتی رسیدم، فهمیدم که روی ماشینم یه تعمیر کامل انجام دادن، ولی بعدش مشخص شد که اصلاً نیازی به تعمیر نبوده! صدایی که فکر می‌کردم از موتور میاد، فقط به‌خاطر یه جسم کوچیک بود که زیر کاپوت گیر کرده بود. گرچه تعمیراتشون عالی بود، ولی اینکه بدون نیاز واقعی ماشینمو تعمیر کرده بودن، یه تجربه عجیبی بود که انتظارشو نداشتم.


وقتی ماشین سالمم تو نمایندگی هیوندای سرویس شد

یه بار ماشینمو برای سرویس دوره‌ای بردم نمایندگی هیوندای و گفتم که یه صدای عجیب موقع حرکت شنیده می‌شه. خیلی سریع ماشینمو پذیرش کردن و گفتن که دقیق بررسی می‌کنن. چند ساعت بعد تماس گرفتن و گفتن که مشکل برطرف شده. وقتی ماشینو تحویل گرفتم، متوجه شدم که سرویس کاملی روی ماشین انجام دادن، ولی اون صدا هنوز بود! وقتی دوباره گفتم که مشکل همچنان هست، بعد از یه بررسی کوتاه، فهمیدن که صدا اصلاً از ماشین نبود، بلکه از یکی از وسایلی بود که تو صندوق عقب داشتم. این تجربه هم برام خنده‌دار بود، هم کمی ناراحت‌کننده، چون ماشین سالممو بدون نیاز خاصی سرویس کرده بودن.


نمایندگی هیوندای و شناسایی مشکل اشتباهی

یه بار که به‌خاطر یه مشکل جزئی ماشینمو به نمایندگی هیوندای بردم، فکر می‌کردم کار سریع و ساده‌ای باشه. ولی وقتی ماشینو تحویل گرفتن، گفتن که مشکل از سیستم تعلیقه و باید تعمیر بشه. خب، منم اعتماد کردم و گفتم که کارو انجام بدن. بعد از تعمیر، وقتی ماشینو سوار شدم، دیدم همچنان همون صدای عجیب وجود داره. وقتی دوباره گفتم بررسی کنن، فهمیدن که اصلاً مشکل از سیستم تعلیق نبوده و یه تیکه کوچیک از لاستیک گلگیر ماشین شل شده بوده. این شناسایی اشتباه برام یه تجربه عجیب بود، چون از نمایندگی هیوندای انتظار همچین اشتباهی نداشتم. گرچه بعدش کارو جبران کردن، ولی اون لحظه برام حس ناخوشایندی داشت.


ماجرای غیرمنتظره در نمایندگی هیوندای

یه بار که ماشینمو به نمایندگی هیوندای بردم، انتظار داشتم همه چی طبق روال همیشگی پیش بره. اما اون روز یه اتفاق غیرمنتظره افتاد. گفتم که ماشینم موقع ترمز یه صدای عجیب می‌ده و اونا شروع کردن به بررسی. بعد از چند ساعت گفتن که مشکل از سیستم ترمز نیست و از یکی دیگه از قطعاته. منم گفتم که مشکلو برطرف کنن. وقتی کار تموم شد، فهمیدم که کل سیستم بررسی شده ولی مشکل اصلی هنوز پابرجاست. این ماجرا باعث شد که بفهمم گاهی وقتا حتی نمایندگی‌های حرفه‌ای هم ممکنه تو شناسایی دقیق مشکل دچار اشتباه بشن. البته، رفتار کارکنان و سرعت پیگیریشون این تجربه رو برام قابل قبول کرد.


چطور نمایندگی هیوندای این مشکل رو جبران کرد؟

بعد از اینکه فهمیدن ماشینمو بی‌دلیل تعمیر کردن، یکی از مدیرای نمایندگی هیوندای اومد و شخصاً ازم عذرخواهی کرد. گفتن که هزینه بخشی از کارهایی که انجام شده رو به‌عنوان جبران به من برمی‌گردونن و حتی پیشنهاد دادن که سرویس بعدی ماشینم رو رایگان انجام بدن. این حرکت حرفه‌ای باعث شد که اون حس بد ناشی از اشتباهشون تا حد زیادی از بین بره. گرچه اون روز یه تجربه عجیب و غیرمنتظره داشتم، ولی نحوه برخوردشون با این اشتباه نشون داد که نمایندگی هیوندای برای رضایت مشتریاش ارزش زیادی قائله و همیشه سعی می‌کنه مشکلات رو جبران کنه.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بلاگ 9 ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.