هیجان خرید کارت کنترل دمای دلتا DT320VA-0200

سلام به همه! خواستم یه تجربه از خریدم باهاتون به اشتراک بذارم. چند وقت پیش تصمیم گرفتم از آزند کنترل یه کارت کنترل دمای دلتا DT320VA-0200 بخرم. راستش خیلی از این محصول تعریف شنیده بودم و چون تو کار برق صنعتی هستم، می‌دونم که این جور وسایل چقدر می‌تونن تو پروژه‌ها کار راه بنداز باشن.



وقتی همه چی اونجوری که فکر می‌کنی پیش نمی‌ره!

خب، مثل هر خرید آنلاینی، رفتم رو سایت و سریع سفارشم رو ثبت کردم. تو ذهنم این بود که نهایت تا یکی دو روز سفارشم تایید می‌شه و همه چی اوکیه. ولی انگار اوضاع اونجوری که فکر می‌کردم پیش نرفت! یه دو سه روزی منتظر موندم و خبری از تایید سفارش نشد. گفتم حالا شاید یه مشکلی پیش اومده باشه، ولی وقتی روز چهارم هم رسید و خبری نشد، یه کم اعصابم خورد شد!



تماس با پشتیبانی آزند کنترل: شروع ماجرا

خب، دیگه دیدم کار داره طول می‌کشه، دست به کار شدم و زنگ زدم به پشتیبانی. یه آقایی خیلی مودب گوشی رو برداشت و بعد از کلی توضیح دادن، گفت که بررسی می‌کنن. از لحنش معلوم بود که یه جورایی مشکل رو می‌دونه، ولی هیچ قولی نداد که کی تایید می‌شه. خلاصه، یکی دو روز دیگه هم طول کشید تا بالاخره سفارشم تایید شد.



بالاخره محصول کارت کنترل دمای دلتا DT320VA-0200 رسید!

وقتی سفارش تایید شد، دیگه فکر کردم همه چی حله و زود می‌رسه. اما نه، اینم طول کشید! ولی خب، بالاخره محصول رسید دستم و کیفیتش خیلی خوب بود. دقیقاً همون چیزی بود که می‌خواستم. از بابت محصول هیچ ایرادی نداشت، ولی امان از این پروسه طولانی تایید و ارسال!



نتیجه‌گیری: تجربه خوب با چاشنی صبر!

در نهایت، تجربه خریدم از آزند کنترل یه جورایی ترکیبی از رضایت و کلافگی بود. محصولی که گرفتم عالی بود و کاملاً به کارم اومد، ولی از اون طرف هم انتظار داشتم این مراحل خرید آنلاین سریع‌تر پیش بره. اگه شما هم از آزند کنترل خرید کردید و همچین تجربه‌ای داشتید، حتماً تو کامنتا بهم بگید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بلاگ 9 ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.